Pagina's

donderdag 3 maart 2016

Voorjaarsvakantie

Wat vliegt de tijd weer.
Vorige week had onze oudste vakantie en deze week de 2 jongste. Meteen 2 hele rare weken. Wat is dat toch altijd met die vakanties? Planningen verdwijnen, rommel ontstaat...
Ik kan er mijn vinger niet op leggen, afijn hier is het dus ook rommelig.

Soms gebeuren er dingen in je leven. Ze gaan, zoals je liever niet gehoopt had dat ze zouden gaan. Voor je gevoel wordt je gebed niet verhoort of de ellende waarvoor je bid gebeurd toch. Waar gaat het dan mis? Wat moet je dan?

Van de week was dit mijn situatie. Ik zag wat aankomen, ging er voor bidden dat het niet zou gebeuren, en je raad het al, het gebeurde toch........ En daar sta je dan, perplex te zijn.

Nu achteraf gezien, heeft deze situatie ook weer mooie dingen met zich mee gebracht, al is het einde nog niet in zicht.  Op het moment zelf wist ook ook even niet zo goed wat ik moest, was niet boos, was wel verdrietig, er kwam eerst wat onbegrip om de hoek kijken maar die heb ik weer weg gestuurd. Ik nam me voor om de situatie te nemen zoals die was en van daaruit te kijken naar welke kant God op wilde gaan. 

Toch blijf ik bidden voor alles wat op ons pad komt, vrolijkheid, ziekte en verdriet.
Biddend stap ik uit bed want heel de geestelijke wereld mag weten, niemand wint het van onze vader, onze God, Yeshua, de Messias.



1 opmerking: