Pagina's

vrijdag 1 januari 2016

1e dag van het nieuwe jaar...


En dan is het 1 januari 2016.
Ik heb nooit wat met oud en nieuw gehad, heb ook jaarwisselingen slapend door gemaakt, gewoon omdat ik er niets om geef.

Dit jaar hebben we met onze buren oud en nieuw gevierd. Het was een gezellige avond met vuurwerk als afsluiting.

Vanmorgen werd ik wakker met deze tekst:




Waar ik nooit wat heb met een nieuwjaarsdag, goede voornemens enz. ga ik deze tekst bewaren en ophangen. 

Er is veel gebeurd afgelopen jaar, en afgelopen dagen hebben ik weer een stap moeten zetten, een soort van afsluiting, en ik wil nu vol vertrouwen en positiviteit door 2016.


Ik wil dan iedereen ook een gezegend 2016 toewensen. 
Dat God in je leven mag zijn, de heilige geest je mag sturen en jij wilt luisteren en volgen.


Fijne dag. 

1 opmerking:

  1. Jij ook een super mooi nieuw jaar, toch een cadeautje van God toch een nieuw jaar.

    BeantwoordenVerwijderen