Pagina's

woensdag 30 december 2015

Bijna nieuw jaar

Afgelopen dagen ben ik bewust gaan nadenken over 2016.
Ik heb nooit goede voornemens, want ik raak alleen maar gefrustreerd als het niet lukt, of als anderen vragen: "hoe gaat het met je voornemens?"...
Daarnaast viel mij op dat veel mensen één woord voor een jaar hebben, en toen zat ik te denken, heb ik dat ook?

Nee eigenlijk niet, ik heb er een heleboel namelijk:





Ik kan niet 1 woord bedenken voor komend jaar, en waarom niet, nou omdat er zoveel gebeurd is in ons leven afgelopen tijd.

Ik wil vol vertrouwen 2016 in.
Groeien in mijn geloof, luisteren naar God, meer gaan bidden, en vooral mijn huwelijk sterker maken.
Genieten van de zegeningen, zeker zoals ze afgelopen dagen zijn gekomen.

In januari starten we met Job  bij  GMG, Een boek wat mij vanaf het begin van mijn geloof altijd gelegen heeft.

Met mijn werk heb ik ook genoeg uitdaging, en ons huis gaat ook een nieuwe look tegemoet.

2016 kom maar op....

1 opmerking:

  1. God leid je zelf naar een woord. Let maar op.

    Vind het geweldig dat je op mijn pad bent gekomen, in de korte tijd dat ik je ken ben je me echt dierbaar geworden, en in 2016 hoop ik dus dat dat zo blijft.

    BeantwoordenVerwijderen