Pagina's

donderdag 2 juli 2015

Wat een weertje

Wat een heerlijk weer is het de afgelopen dagen.
Lekker in de tuin vertoeven, vitamine D opdoen.
Het is ook de laatste schoolweek, lekker druk weer zo voor de vakantie begint.

Iedere dag ben ik nog steeds in spreuken aan het lezen, maar ik merk wel de weerstand die ontstaat. Er probeert steeds wat tussen te komen, maar ik kan het nog redelijk weerstaan. We zitten ondertussen in hoofdstuk 14. Veel herhalingen van de verzen die we hiervoor hebben gelezen, maar voor mij waardevolle lessen.

Tussendoor is er dan nog school van de kinderen. Djaƫla is natuurlijk klaar en is lekker aan het werk of met vrienden aan het chillen.
Danisha had een "rommel"week. Maandag de hele dag naar school, dinsdag ochtend ook naar school, in de middag vrij, om vervolgens om 18:15 uur paraat te staan voor de musical Grease, die haar groep, op hun manier ging uitvoeren. De foto's zijn helaas niet zo mooi geworden, maar geloof mij. Grease zal voor altijd in mijn geheugen blijven. Het was geweldig.
Wat opviel was dat er dit jaar eigenlijk geen tranen gelaten werden tijdens het afscheid. Terwijl het voorgaande jaren toch echt niet droog bleef.
Maar die schade werd vanmorgen ingehaald, gezien ze gisteren vrij waren, gingen ze vanmorgen hun laatste spullen ophalen en picknicken met de juf en meester. Dit was toch wel even emotioneel want dat was echt afscheid nemen van elkaar. Volgend jaar staat de middelbare school voor de deur.

Voor Joshua had ik nog even en partijtje geregeld, want dat was er in de drukte niet van gekomen.
Na een uurtje flashgolf zijn we naar het belevenissenbos geweest.  De kids hebben heerlijk gespeeld




 De meiden tegen de jongens














Nog 1 ochtend morgen en dan is Joshua ook vrij.

Gisteravond gingen we in de tuin eten, het viel me op dat de passieflora volop in de knop zit. Ik zei nog tegen Patrick dat het niet lang zou duren voordat we bloemen zouden zien. En wat schetst mijn verbazing, net tijdens het eten: 
Een bloeiende passieflora.

Wat is het leven toch wonderbaarlijk...

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen