Pagina's

zaterdag 6 juni 2015

Stilte voor de........


Het is zaterdag ochtend, 9:30 uur, ik heb uit kunnen slapen, dat is lang geleden.
En het is nog stil in huis ook, dat kan ik me helemaal niet meer heugen dat dat gebeurde.
Patrick is samen met Joshua en wat collega's aan het vissen. Ze zouden om 8 uur afvaren vanuit Den Oever, gezien dat ruim een uur rijden is, waren zij dus al erg vroeg wakker en vertrokken.
Vervolgens ging Djaƫla, zij moest vanmorgen om 7:00 uur beginnen.
Danisha is nog steeds op kamp, die komt vanmiddag terug, dus ja dan blijft er weinig over in ons "Nest".

Wat doe je nou op zo'n zaterdag ochtend.... Nou even helemaal niets.
Wakker worden in het zonnetje met uitzicht op onze nieuw bestrate tuin, met mini moestuin


De eetbare bloemen beginnen op te komen

Bietjes, snijbiet, radijs, sla, uien, alles begint heerlijk te groeien. 
De regen en het zonnetje, doen goed hun werk.



Omdat we besloten hadden om de tuin volledig te bestraten, ben ik creatief aan de slag gegaan. Dit jaar kijken hoe het bevalt en dan kan ik volgend jaar altijd nog wat dingen veranderen. Maar voor nu bevalt dit prima.
Zelfs Micha ligt heerlijk te genieten.
                                          
De was ligt klaar om opgehangen te worden, dus die gaat lekker het zonnetje in.
Waarschijnlijk moet ik ondertussen de folders voor dochterlief in ontvangst nemen, zodat die weer gevouwen en gelopen kunnen worden.
Terwijl ik dit tik, hoor ik de bus al voor de deur, 14 folders deze week, invouwen en lopen.
Acht het is pas 10:00 uur, een planning komt er vandaag niet aan te pas.
Genieten van het weer en het boek wat ik van de buurvrouw heb gekregen, De uitnodiging.
Glaasje "limonade" erbij en dan moet het helemaal goed komen.




Voor nu ga ik genieten van de stilte, zodat vanmiddag de "storm" weer los kan barsten.
Fijne zaterdag.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen