Pagina's

vrijdag 3 mei 2013

suikervrije verjaardag

1 mei 2003, 05:10 uur....

Het ging zo snel, voordat ik het wist hield ik weer een klein wondertje in mijn armen.
Klein is ze nog steeds, maar ze mag zichzelf nu een echte "tiener" noemen.



Onze jongste dochter, Danishá.
Normaal gesproken ben ik altijd druk in de weer met taarten van marsepein. Hier ben ik jaren geleden eens mee begonnen, maar het begon me steeds meer tegen te staan. Niet dat ik het niet leuk vind om te freubelen, maar om een of andere manier,....... Ik moest dus wat anders verzinnen.

Sinds ca. 1 1/5 maand ben ik "anders" aan het eten. Anders in de zin van, geen lactose, melk, gluten, suikers.  Dit is niet iets wat in 1 keer lukt maar waar ik al aardig mee op weg ben.
De kinderen beginnen hier langzaam in mee te gaan, en zo nu dus ook met het taarten maken.

Op zoektocht op het net, kwamen we uit op een sinaasappel chocolade cheesecake van voedzo.nl een geweldige site waar superleuke recepten en informatie op staat.
En ik heb hier ook chocolade verslaafden dus werd er ook een chocoladebrownie met fudge topping gemaakt. Deze was in een mum van tijd op. En word van de week gemaakt om te trakteren.

Al met al hebben we een hele gezellige verjaardag gehad met fantastisch mooi weer.

Volgende week weer 2 verjaardagen, nu al aan het bedenken wat ik dan ga bakken...
Wel weer suikervrij, want dit bevalt me heel erg goed.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen