Pagina's

zondag 7 april 2013

weekend met een "sweet 16"party


Gister werd de dochter van mijn vriendin 16 jaar. We waren al een aantal weken bezig om wat te regelen hiervoor. Het idee was dat ze met haar ouders en zusjes uit eten zou gaan en daarna met haar klasgenoten zou gaan bowlen. Het eerste deel is gebeurd, het tweede deel werd een surprise party thuis.
In de ochtend zijn de ballonnen opgehangen, en daarna zijn ze op pad gegaan met het gezin.
Ik heb thuis taart en cupcakes gemaakt en ben rond een uur of 3 naar hun huis gegaan.
Eerst lekker zitten met een kopje thee en toen aan de slag. Een andere vriendin kwam helpen met het opspuiten van de cupcakes.


sweet 16 in het blauw ;-)




een klein blauw taartje voor de jarige en
een roze voor  haar vriendin die vandaag 16 word.



 

heel veel cupcakes....


3 vrienden die van wat verder moesten komen, waren er rond etenstijd. Na het eten kwam de DJ binnen en toen konden we aan de slag, want een uurtje later zou er ca. 60 man binnen komen.....

Iedereen was op tijd binnen zodat de jarige echt verrast kon worden, en dit gebeurde ook. Ze moest lachen en huilen te gelijk. Wat een mooi moment.
Daarna nog even druk geweest maar we hebben een super avond gehad.

Vandaag had ik een dagje weinig doen in de planning. Manlief aan het werk, kids buiten of aan hun huiswerk en moeders in de keuken.

Het zonnetje scheen dus de voorjaarsschoonmaak is begonnen. De keuken is nu grotendeels gesopt, morgen de rest.
Nu heb ik al ruim een jaar een sticker in de kast liggen die nog eens een keer opgeplakt moest worden maar ik wist niet waar. Nu was ik aan het schoonmaken en wat recepten aan het uitproberen, dochterlief zat aan de eettafel haar huiswerk te maken en zoonlief zat een spelletje te doen. Hierdoor besefte ik:

toch nog redelijk recht weten te plakken als ik het zo zie....



kaneel pannenkoeken gebaseerd op dit recept. en banaan havermout pannekoeken



dochter- en zoonlief aan de keukentafel. Heerlijk om zo te zitten..

Al met al was het een heerlijk weekend.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen