Pagina's

donderdag 14 februari 2013

zijn we weer


Zo de drukke dagen zijn weer een beetje achter de rug, kom maar op met die vakantie.
Het begon vorige week vrijdag. Het was weer Youth Alpha avond. Heerlijk die tieners over de vloer, lekker eten en dan praten over.... Dit keer: "De Heilige Geest, Hoe nu verder??"
Tieners na laten denken is deze tijd belangrijk, laat ze zelf op zoek gaan naar antwoorden, geef ze niet, dit willen ze niet en hier zitten ze niet (altijd) op te wachten.
Ik had ze beloofd om te vertellen hoe God bij mij heeft aangeklopt en hoe ik reageerde;

Ik was gescheiden en woonde met mijn 3 kinderen in Almere. Toen ik thuis kwam, nadat ik de kinderen naar school had gebracht, vond ik een kaartje voor de deur. Het was niet van de buurvrouw, en ik zag ook niemand in de buurt. (Tot op de dag van vandaag weet ik ook niet hoe het er kwam, maar dat is ook niet belangrijk).



Dit kaartje heeft mij er toe gebracht om een vriendin op te bellen en te vragen of ik een keer met haar mee mocht naar de kerk. Dit gebeurde enkele weken later, en daar raakte God mij aan. Sinds die dag, kies ik er iedere dag weer voor om met God te leven.
Met vallen en opstaan, en de ene dag beter dan de andere, maar ik kies er wel voor.

1 opmerking:

  1. Mooi Natas, ja het blijft een dagelijkse keus om alles samen met God te willen doen.
    Mooie avond met de tieners gehad zo te lezen...

    BeantwoordenVerwijderen