Pagina's

vrijdag 1 februari 2013

weer een dag bijna voorbij...

Gisteren was een ochtend in het VU met mijn moeder.
ca. 10 weken geleden is ze uitgegleden tijdens het wandelen, met als gevolg een gebroken pols.
Ze heeft toen 2 weken in het gips gelopen en toen werd ze geopereerd. Die dag ben ik ook met haar mee geweest. Waar de dokters zeiden we zetten er een plaatje in en dan mag je naar huis, kreeg ze een hele stellage op haar arm, met 3 pinnen in haar arm, en werd het een lange dag in het ziekenhuis.
Haar pols was zo verbrijzeld dat er geen plaatje in vast te maken was.
Gisteren mocht alles er uit. Ze mocht niet onder narcose, dat was niet nodig zeiden ze. Ze had een hele lieve verpleegkundige die haar hielp op de gipskamer. Binnen no-time waren de pinnen uit haar arm. In tussentijd heb ik haar met verhaaltjes maar even afgeleid want het deed toch wel goed pijn.
Nu zou je denken gelukkig we zijn klaar, maar nee. Haar elleboog staat raar. De arts gaf aan dat het geen breuk is want ze kan alles bewegen zonder pijn o.d., maar ze denken nu aan een spierscheuring of iets wat er op lijkt?!
Ze moet dus terug voor een MRI en dan kijken ze wat er aan de hand is.
Gelukkig kan ze er nog om lachen, en is het verders maar afwachten.



Vandaag was een rustige dag, tenminste, tussen het wegbrengen van de kinderen naar feestjes en sporten, boodschappen doen, eten maken en alle andere dagelijkse dingen door was er rust.
Ik heb zelfs nog even tijd gehad om een recept van het quaker havermout pak te maken, Havermout muffins.


ik heb er voor de smaak iets minder suiker en een appeltje door heen gedaan. De kids waren helemaal gelukkig, de 1e lading was snel op.

Nu de 2e met een kopje thee en dan mogen ze lekker naar bed.
Dan heb ik nog even een paar uurtjes om met wat tijdschriften op de bank te kruipen, en daarna lekker te gaan slapen.

welterusten allemaal

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen