Pagina's

maandag 4 februari 2013

wanneer houd het ziek zijn nou eens op?!?!?!

jaja het is weer zo ver onze jongen is weer ziek.
Ik zit toch zo langzaam aan met m'n handen in het haar en weet het even niet meer. Nu bijna 2 jaar geleden zijn zijn keel en neus amandelen verwijderd omdat hij altijd verkouden was. Het is toen even goed gegaan maar niet voor lang. Afgelopen zomer ging het redelijk goed, maar sinds het weer is omgeslagen is het feest hier, iedere maand wel een keer.



Tot december vorig jaar, hij was al wat verkouden maar ja dat heeft ieder kind wel eens dacht ik nog. Voor de kerstvakantie begon, voelde ik me al niet helemaal fit en hoopte ik dat het mij voorbij zou gaan maar helaas. Kerstavond gingen we bij mijn moeder eten, Joshua lag halverwege de avond al op apengapen op de bank en ik voelde me ook steeds minder fit worden.
Vanaf de volgende dag hebben we met z'n tweetjes gewoon de rest van de vakantie ziek op de bank gehangen.
2e kerstdag nog wel even op de koffie bij mijn schoonouders, en met oud en nieuw nog naar vrienden maar we merkten wel dat ons lichaam er niet zoveel zin in had.
Joshua was zo ziek dat we nog bij de huisartsenpost zijn geweest, maar gelukkig was hij, toen school weer begon, opgeknapt.
Nu is hij gisteravond weer koortsig geworden, en vanaf gisteravond ook weer flink aan het hoesten.
Wat moet je nu nog????
Wil hem niet volstoppen met allerlei hoestdrankjes enz, die overigens niet werken, maar ok.

Ook hierin word geduld weer redelijk op de proef gesteld, laat staan je moeder gevoelens.
Vandaag is joshua, dan ook lekker thuis gebleven, morgen ook nog maar een dagje thuis en dan woensdag weer proberen. In de hoop dat het dit keer snel over is en dat het langer weg blijft.



2 opmerkingen:

  1. Hoi,

    Bij onze zoon is anderhalf jaar geleden ook de neusamandel verwijderd, en buisjes geplaatst. Na 9 maanden ging het weer minder. (eerder elke vakantie ziek en heel vaak oorontstekingen) Afgelopen herfst weer buisjes gekregen en het bleek dat een gedeelte van de neusamandel weer was aangegroeid. Dus de arts heeft dat weer verwijderd. Het gaat nu goed met 'm. Hij is bijna 7 jaar nu en hij is sinds de herfst niet meer ziek geweest. Op een verkoudheidje na. Beterschap met je zoon, ik hoop dat het vandaag weer wat beter gaat met hem.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hi linda,

    fijn om te horen dat het beter gaat, ik zat er zelf ook al aan te denken om weer eens een arts op te zoeken om hem na te laten kijken. Ik merk wel dat hij wat sneller op knapt nu hij tussikind en echinacea krijgt. Dus wie weet bouwt zijn weerstand ook op nu.

    BeantwoordenVerwijderen