Pagina's

dinsdag 8 januari 2013

Lang geleden

Het is al weer een tijdje terug dat ik wat geschreven heb, had er helaas niet echt de rust voor.

Ik ben niet van het "gelukkig nieuwjaar" wensen. Waarom, tja omdat ik het jammer vind dat we dat alleen op die avond "mogen" doen, het zou toch super zijn als we dit het hele jaar door doen. Niet het eetfestijn, maar het gewoon gezellig samen zijn met elkaar, allemaal wat mee nemen en dan gezellig, relax eten en drinken en kletsen. Gewoon over koetjes en kalfjes kletsen, maar ook over de serieuze dingen in het leven.

Toch hoop ik dat iedereen een gezegend 2013 heeft.
Op mijn facebook heb ik het zo verwoord:

Dag 2012,

Wat mochten we weer veel beleven afgelopen jaar,
Onze tranen hebben rijkelijk gevloeid,
Maar ook onze lach ging rond.
Liefde & Verdriet gaan hand in hand,
Voor ons soms onbegrijpelijk, 
Maar alles voor een groter plan.
Toch bid ik voor een welkom 2013,
Dat we in vreugde mogen leven, 
Liefde mogen zien en ontvangen,
Maar bovenal liefde mogen geven.
Dit ondanks alle nare dingen die we gaan mee maken,
Maar zeker ook bij alle mooie dingen die we gaan beleven.

Welkom 2013……



tot gauw.

liefs natasja

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen