Pagina's

vrijdag 22 juni 2012

Rommeldag

Maandag ben ik met onze dochter en haar klas (gr. 7) mee gegaan op kamp en woensdag weer thuis gekomen. Manlief was tot gisteren vrij en ging vandaag weer aan het werk.
Vanmorgen besefte ik dat 3 dagen van huis zijn best wel een impact op me heeft. Niet dat ik het niet leuk vind, maar ritme is ver te zoeken op zo'n moment, en dan kom je thuis waar je dagelijkse leven weer begint...... oftewel even schakelen ....

Door het lezen van het boek "Een vrouw naar God's hart" van Elizabeth George word ik er op dit moment erg bij bepaald dat een vrouw danwel moeder belangrijk is binnen het gezin.
Ik wil nu niet zeggen dat we als vrouw zijnde niet weg mogen van ons gezin, begrijp me niet verkeerd, maar het is meer het besef dat we een belangrijke taak te doen hebben in ons huis en gezin. De 1e keer dat ik dit boek las heeft het me aan het denken gezet, nu ben ik het voor de 2e keer aan het lezen.

Toen ik vanmorgen achter de pc kroop om wat blogs bij te lezen van de afgelopen dagen, kwam ik op het blog van Marjolein uit en werd me weer bewust van wat ik de afgelopen dagen gelezen heb.